salam

senyum selalu yer.. :)

Saturday 23 July 2011

Rindu+Rasa Bersalah+Maaf = Mood Kurang OK

hati yang suci
Assalamualaikum.
Senyum. Sebab ada pepatah yang cakap.
Senyuman boleh UPGRADE mood kita.
:) *something bad telah jadi hari ini.

Hari ini saya rindu akan Dia.
Saya rindu akan orang2 yang menyayangi saya.
Everybody around me now.
Rindu terhadap Budak Nakal Abad Ini (a.k.a Incik Anynomous).
Tapi.

Berat rasa hati hari ini.

Hari ini saya telah terima satu mesej.
Mesej yang buat saya rasa SEDIH.
Rasa BERSALAH.
Bersalah kepada DUA INSAN.

Asif
Inbox : 1 message received at 13:38
23/07/2011
"<Anynomousity girl> hepi sebab dapat kenal najwa (bukan nama betul ok!)"
"Tapi I've made my decision to leave u with <anynomous guy>"
"Salam ramadhan dan salam aidilfitri"
*with some reason yang tak boleh state kat sini ok?
Tergamam tiba2 bila dapat mesej ni.
Rasa bersalah yang teramat.

To that person who incharge ---> 
"I'm happy while knowing u.. and nice to meet u"
"I'm sorry for all my wrong doing"
"Just send me your single message if you miss me OK?"

Hope our relationship will last till FOREVER.
InsyaAllah. *to anynomusity girl

p/s ==> Keep smiling.. smiling can uplift your mood when you're down
And to Incik Anynomous jangan tanya sebab apa ok?

Ni mungkin keadaan hati saya sekarang.
*Allah ada bersama kita kan.

2 comments:

  1. Salam....
    sabar banyak2..insyALLAH ada hikmah setiap apa yang berlaku.....

    ReplyDelete